Jag skrev men det försvann, jag skriver igen om det fina kylskåpet/frysbox!

Som sagt, jag skrev när jag la in kylskåpsbilden, men jag fattar inte vart det tog vägen!

Jajaa i alla fall, det här kylskåpet är de kylskåp som kommer till 98% stå i vårt nya kök det är av märket Gorenje. Vi båda gillar det och den har de äldre utseende som vi är ute efter att ha i huset, så då är det här kylskåpet det enda vi hittade som fyller våra krav. Vi tänkte ha en SMEG först men efter fått höra blandade åsikter om just SMEG kylskåpet så kände vi oss lite osäkra på att skaffa ett, för om man ska lägga 15-20000 för ett kylskåp så ska det vara i toppskick en lång tid! Och då är Gorenje billigare och vi har inte hört något "illa" om märket så det känns som det är värt pengarna!  Vi ska behålla kylskåpet och frysboxen som står i huset nu och ha dom nere i källaren så vi kan storhandla och packa in matvaror i dom och sen ha det som behövs och används mest i vårt fina kylskåp i köket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0