Kontrakt skrivet!

Yes nu kör vi, ett hälsomsamt liv börjar om några timmar om ca 25 timmar för att vara exakt!

Vi är några stycken som har fått nog av oss själva och gett oss in på ett kontrakt skrivet av mig att gå ner i vikt och må bra!!
Det är inte så att vi ska träna 5 ggr om dagen och leva på solrosfrön och vatten för vem fan har tid med det när man inte är rik och kan anställa en nanny eller fettsugning :D

Det är ju alltid jobbigt innan man kommer igång ordentligt men just nu är jag jäkla pepp inför det här! Nu har det gått ett halvår sen Ellie kom ut och min kropp känns så gott som läkt efter graviditeten och förlossningen (kejsarsnittet), dåliga blodvärden och den värsta abstinensen efter ciggaretter har försvunnit!
Så jag trycker inte i mig så mycke godis och sånt skit som jag gjorde istället för att tända en cigg. De är nu bara att tuta och köra, inga undanflykter utan nu är det upp till mig att fixa till mig själv igen!

Pigg och kry vill man ju vara, orken till allt som kommer att ske inom en snar framtid vill man ju ha så som springa efter Ellie utan att dö av syrebrist, hitta på saker med Ellie så man inte är trött och sätter sig bara framför en tv med henne utan att man orkar att vara kreativ och hitta på roliga saker så hon öppnar sin kreativa kanal och vill testa på saker! plugga, renovera hus, vara sambo, orka med sig själv.. Jaaa allt VILL jag orka med så nu 2011 börjar resan dit!

Var den bästa DU kan vara :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaaaa nu jäklar kööööör vi =) Tillsammans är vi starka och kan pucha varann igenom detta.



Älskar dig <3

2010-12-31 @ 02:20:00
URL: http://lillfisenochjag.blogg.se/
Postat av: Emma

KLART VI FIXAR DET!!! vi ger allt och lite till och stöttar varandra då kan de ju inte gå fel!! Love u 2!!

2010-12-31 @ 03:53:30
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0