Min julklapp ligger under granen..

Min julklapp har äntligen kommit hem och jag vill jättegärna klämma och känna på den men helst riva upp kartongen och kolla vad det är :)
Misstänker redan att jag kommer att få en skål från JellyBean, jag har trånat efter den serien ett tag så jag tror min kära sambo har varit lyhörd och köpt en till mig, sen vilken det är spelar ingen roll för allt från JellyBean är fint och jag hade tänkt att jag ska samla ihop en hel del från den serien! Förhoppningsvis så får jag inte den lilla av Tommy för den har "Ellie" redan köpt idag och till och med slagit in så den får jag på julafton :)
Hur som helst så ska jag gå in och lägga mig nu, salvorna har sjunkit in och 2 st inredningstidningar ligger och väntar på mig vid sängen :)
Sov så gott!!


Det är nog någon av dom här som ligger under granen och väntar på mig! Fint som fan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0