Några Söndagsord

Dom här orden skrev jag till en tjej som börja fundera på livet, vem man är, vem man ska vara, vad vill man bli när man blir stor...


Var den person du vill vara, gör det du vill vänd dig aldrig om och
tro att du kan få tillbaka det förflutna

för det förflutna är borta så stäng den dörren och gå vidare till nästa..

Säg aldrig "jag kan inte", Du lyckas med det du vill lyckas med, sänd ut
positiva energier så får du positiva saker tillbaka stora som små,
uppskatta dom små sakerna lika mycket som dom stora, se alla dom vackra sakerna runt omkring dig


Svaren kommer alltid till en när det är dags, du måste bara kliva
på den vägen mot det hållet där svaren kan finnas!


Dom uppskattades av henne så stolt som jag är då så delar jag med mig dom orden, till människor som går i samma banor som henne, jag är en av dom ;)


Jag tror att man är där precis där man ska vara i livet..

God Söndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0