Bra start på helgen!

Ellie vaknade 04:25 idag och jag har funderat och sagt till min kära sambo " Ja men om hon vaknar tidigt så går jag upp och ammar henne så istället för att gå och lägga mig så kan jag traska till gymet eftersom det öppnar kl 5"
Det gjorde jag idag, efter hon var färdig så somnade hon om och jag bytte om för att ta mig en promenad till MåBättre, helt tomt på gatorna inte en enda levande varelse syndes till förrutom snöflingorna men vid gymet mötte jag 2 st plogbilar som höll på att ta bort snövallar så hela jorden hade inte blivit utplånad och bara lämnat mig kvar.

Det var jag och en till som hade tagit sig ut i morgonmörkret för att få en kick på morgonen, och det är sant man får en riktig energikick så det här lär ju göras om fler gånger,  jag var bara där en timme men det gav mig visst en hel del energi, men jag säckar väl ihop efter frukosten ;)
Jag hade planerat in ett Core-pass kl 10 men Ellies morfar är sjuk så jag vill inte packa på honom en 8 månaders bebis utan då var det här mitt enda alternativ och ett bra sådant!
Pappa är en man som vägrar erkänna att han är sjuk så om jag skulle fråga så skulle han säga ja så därför frågar jag inte utan jag har vart på honom och sagt att han får uppsöka läkare för att det låter som magkatarr så vi får se om han lyssnar på mig ;)

Så idag så har jag en fika inplanerad med en söt och go vän nere på Wärres sen blir det nog hem och packa ner grejer och planera nästa flytt, SUCK!
Men men det måste göras :)

Lägger upp en före&efter bild, vad tror ni om mina mål rätt så stora om jag få säga mitt ;)





Hahaha, det kommer att gå skitbra det här :D :D :D

PussÅKram på er

Kommentarer
Postat av: Kersti

Men Emma varför har du satt en bild på mig som din "före" bild?! Skaffa din egen "före" bild liksom, du är bara avundjuk på min hotness ;P

2011-02-18 @ 22:06:43
Postat av: Anonym

Hahahahaa neee de är ju jag :D :D :D

2011-02-19 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0