Byxhäng eller troshäng??

Vilket häng föredrar ni, byxhäng så halva trosorna och rumpan syns (ifall om man använder trosor dvs) eller troshäng där det bara känns som att du visar hela rumpan??
Mina trosor har häng idag och jag börjar fundera på varför? Är det för att man har börjat närma sig trettio så kroppen visar nu att den och jag håller på att förfalla, att rumpan är på väg neråt och trosorna försöker förgäves att följa efter sin kompis och om det är så fallet är då sitter trosorna i själva verket på ryggen nu för tiden!
Jag trodde att min rumpa hade förlåtit mig efter jag har vart lat i så många år och inte tränat den (förrutom promenader) jag tränar ju den varenda jävla dag nästan på dom där maskinerna eller på pass så kom igen rumpan och förlåt mig och klättra upp och sätt fast dig där du ska sitta där du har suttit och blivit beundrad tidigare, kom igen nu!

Det var mina bekymmer och förhoppningsvis så kanske den har blivit lite "fastare" så det är därför trosorna ramlar ner... HAHAHAHAA eller inte, eller?????
Nää nog pratat om den annars får jag ångest och går och tränar och jag har ingn barnvakt eller barnhage att sätta ner Ellie i så jag kan inte träna förens ikväll (Dubbla Zumbapass again) så jag lämnar det rumpämnet nu... 

Såg ni Magnus Betnér på 5an här om kvällen??
HAHAHAAA fy fan vad bra han är, rå och ärlig liksom det finns ju inget som slår det! Nu kan jag inget utdrag precis rätt men det handlade mycket om hur mesiga vi är och hur dumt allt låter när vi pratar om saker som vi egentligen skyller ifrån oss på tex att det är benstommen som gör dig tjock "Men förfan när började benstommen sitta utanpå kroppen i valkarna?" Hahaha klockrent!
Fast jag har ju kass humor men jag är ju tjock och tyckte det var skitkul ändå för det är ju sant!
Det är lättare att skylla ifrån sig på något än att säga som det är Hej jag heter Emma och jag lät allting gå överstyr med mat och godis och var för lat för att göra någonting åt det och intalade mig själv att det inte var så farligt så därför ser jag ut som jag gör, för sanningen är att jag väger alldeles för mycket och har alldeles för mycket fett på kroppen så jag är tjock helt enkelt :D".
När man kommer så långt att man kan erkänna det så tror jag att man är på god väg till ett bättre välmående :)

Nej nu ska jag ta och resa mig härifrån och gå till Ellie som kröp föbi och luktade bajs, så får jag se om röven följer med eller om den har åkt ner längst benen och ramlat av ;)

Ha en strålande dag!

Kanske ska tillägga att jag skojade om barnhagen, mitt barn är ju mitt barn och inget litet djur man kan släppa ut i en hage, rätt bekväm tanke dock!
Släppa ut henne i hagen med lite mat och leksaker, sätter igång musik så har hon underhållning så kan mamma gå och träna eller ta sig ett låååångt varmt bad..
Neeejdå, jag sträcker mig till att ha henne i gåstolen i hallen när jag går till tvättstugan ;)

Men herregud vad eller vem har det söta barnet ätit idag, måste ta reda på det här innan jag kräks!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Kersti

Hahaha jag känner igen det där med tros- och byxhäng, jag tänker blint skylla helt på min nya fasta rumpa (som ännu inte finns!) det tycker jag låter skit bra!! :D

Kram

2011-02-23 @ 17:25:28
Postat av: Emma

Hahahaa ja eller hur, självklart så har den blivit fast och snygg!!!

kram

2011-02-24 @ 09:34:23
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: ekfan

Haha du är så jävla rolig Emmis :)

2011-02-24 @ 10:00:50
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha vafan, kan ju komma lite knasiga tankar ibland ;)

2011-02-24 @ 11:21:32
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0