Glömde..

att skriva att en av dom som får mig att skratta och må bra var här och hälsade på, LINDA!
Hon är en störtskön 2barns mamma som går sin egen väg och gör det hon vill, hon står för det hon säger och när hon har haft det tufft (och det kan jag lova att hon har haft) så har hon gått rakryggad och tagit smällarna och gått vidare och samtidigt haft sina 2 underbara döttrar att uppfostra, hon är min idol, min vän och min förebild när det gäller uppfostran!


Hon är osjälvisk och har alltid tagit sig tid för en och frågat hur man mår och låtit mig spy lite galla av diverse saker fast hon har haft en jobbigt just då, och hon har haft givetvis mig att göra samma sak med mig, vi har alltid kunnat pratat och analyserat och givit råd till varandra och stöttat varandra!

Du är guld värd, du är en störtskön kompis!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0