Jag längtar...




Onsdag klockan 19:45 så är det äntligen dags för veckans första Zumba pass, jag längtar!!!!

Sitter och lyssnar på musiken och en våg av glädje sköljer över mig och jag vill bara ställa mig upp och DANSA, det är så det ska kännas att gå och träna: längtar redan till nästa onsdag, glädje, och SNÄLLA ge mig 2 timmas pass!

På Söndag ska jag, mamma, J, J:s kompis och kanske några fler gå på ett gratis pass i 1,5 timme för en annan tränare som också hyr lokaler och har Zumbapass så hon och våran tränare är väl konkurrenter antar jag.
Då får man se vad man tycker om den tränaren, den tränaren vi har nu sprudlar så väldigt och har så himla kul när hon dansar så bara det gör så att man pushar sig ännu mer och tar i allt vad man kan!
Jag gillar Angelica, hon är en grym tjej och att få så många att kämpa och le flera gånger i veckan måste kännas underbart, Keep up the good work :))

Jag längtar, Ge mig onsdag, Ge mig Angelica :))

Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Kersti

Men jag vill också!!

Kan dom inte börja med liiiite tidigare pass så att jag också kan vara med!

Stackars mig ju som får stå själv i vardagsrummet och dansa loss ;)

Kram

2011-01-18 @ 00:43:51
Postat av: Emma

hahaha, jaaa de kanske blir lite sent för dig men jag tror att du ser lovely ut i vardagsrummet när du dansar :)))))

Men söndag kl 17 tror jag att det var så då kanske du kan komma om du är frisk dvs :)

kram

2011-01-18 @ 00:52:54
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: Kersti

Åååh kl 17 låter ju toppen men jag går på antibiotika i 9 dagar till :(

Men när mitt öra är bra igen då får ni hålla i hatten för då jäklar har jag att ta igen haha!

Kram

2011-01-18 @ 01:08:51
Postat av: Sandra

Det ska bli as roligt med zumba imorgon och på söndag :D:D



2011-01-18 @ 21:14:52
URL: http://sandraaugustinson.blogg.se/
Postat av: ekfan

Jag tänkte också gå på det passet på söndag! :)

2011-01-19 @ 08:50:55
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaa vad roligt ekan, då jävlar får vi skaka loss :D



Det är bra Sandra att du tycker det är roligt innan du har provat RÄTT INSTÄLLNING!!

2011-01-19 @ 13:42:00
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0