Lets Zumba!

Zumba passet idag var det BÄSTA jag har gjort hittills jag gav allt jag hade, svettades som bara fan och fick en sån kick av passet, jag känner mig så jävla LYCKLIG!!

Det var ett tag sen jag fick en Kick på livet allt har bara gått av farten känns det som och så hände det något under passet, en våg av lycka sköljde inombords det var heeelt galet vilken känsla!!
Först tänkte jag inte gå för att jag har lite mycket eksem igen och det blir ju värre när man svettas så tränade jag i måndags så jag velade lite, men sen så kom jag påminde jag mig själv om att jag BEHÖVER det här så jag klädde på mig och gick dit med mamma,moster och syster..

Jag hade inga förväntningar innan för jag har tyckt att dom 2 senaste passen innan jul var inte sådär jättekul av någon anledning..
Det var många nya medlemmar där när vi kom så vi ställde oss och inväntade allt, musiken pumpade i bakgrunden på lite svag volym och mitt ena ben började hålla takten..
Sen när A (tränaren) var klar med alla betalningar så började hon fixa med musiken och volymen vart högre, och A hon är en glädjespridare hela hon lyser upp och det märks att hon är en dansare på det viset hon får en att skratta och tjoa under passet och hennes rörelser är felfria, hon älskar livet ser det ut som!
När musiken väl började så var alla tankar om att sluta borta, jag vart heltänd!!!
JAG ÄLSKAR DET, mina gamla dansvanor strålade sig igenom alla kilon och jag jag körde på utan att bry mig om någon annan än mig själv,musiken och stegen det var den bästa känslan på länge!!
Timmen flög förbi och jag hade lätt kunnat köra ett till pass med en gång, de är nästan så jag vill ha ett pass JUST NU så tänd är jag på Zumba :D :D

Och jag tror att det är bara för att jag har ändrat matvanor och inte äter onyttigheter att det är de som har gett mig kicken, jag har bestämt mig nu vad JAG vill och jag vill det sååååå gärna så nu ska "gamla" Emma komma tillbaka som sprudlade och levde livet och var snäll mot min kropp och själ!

Om ni inte har testat på, dooo It!!
www.danceandstyle.se

Sov gott allihopa!!


och JAG SKA FULLFÖLJA DET!!



Kommentarer
Postat av: ekfan

Hääärligt Emma!!! =) Så kul att läsa när du är så glad! :)

2011-01-13 @ 08:43:39
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack sötaste!! Hög på livet ;))

2011-01-13 @ 09:26:41
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är sååå duktigt Emmis <3 Tänk om jag va lika duktigt och kunde träna iaf.. Jaja det komme det med.... sen... 100 år typ..

2011-01-13 @ 23:39:09
URL: http://lillfisenochjag.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack söt!! Jadå, jag ska testa på spinningen igen på måndag samma tid fast det var pest och pina men jag ger det iaf 2 chanser till ;)) Så om du vill så kan du ju hänga på, de är i slätta så de är ju nära plus att de är några dagar kvar till måndag så då har du lite tid på dig att höra runt om barnvakt :) <3

2011-01-14 @ 01:34:16
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: Kersti

Jag vill följa med!!! Dumma dumma öra!

2011-01-14 @ 15:04:50
Postat av: Emma

Jaaaa du är oxå mer än välkommen att hänga med vettdu!! Bli frisk föfan :P

2011-01-14 @ 15:27:36
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: Kersti

Jaaaa jag kurerar mig för fullt :D :D xx

2011-01-14 @ 16:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0