Lyckat!

Tommy gillade Bulgur!! Wow jag var lite skeptisk till det men han sa att det var "helt okej" och åt upp allt!

Såhär såg våran middag ut igår och våran lunch idag, fast idag så åt vi på olika håll men huvudsaken att han gillade det så kan vi dra ner på potatis,pasta,ris och ersätta några måltider med bulgur eller quinoa :)

Kycklingen ser lite misshandlad ut efter Emmas inspektion efter rött kött, jag är livrädd att bli sjuk så jag skär,hackar och inspekterar innan jag tar en tugga så det är därför den ser lite konstig ut :P




Kommentarer
Postat av: Kersti

Ååå det såg riktigt gott ut och kycklingen såg lika mörbultad ut som våra blir av mig, är också livrädd att bli sjuk så det blir några varv med kniven innan någon får äta :)

Här hemma har vi också dragit ner på all things white.

Go Emma go!! Kraaam

2011-01-03 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0