Spinning!

Dagen slutade med ett spinningpass vem kunde tro det och vem kunde tro att jag skulle överleva det??
M ringde och frågade på fm om jag var sugen på att testa på ett gratis spinningpass, vart lite tveksam men why not jag vill ju gå ner i vikt och få bättre flås så då MÅSTE jag faktiskt göra såna här saker man inte direkt kanske tycker är så kul och kul var det inte heller, fick ont i rumpan som bara den efter sadeln och det var skitjobbigt!!!!!!!
Men då vet man ju att det tar så jag får se allt från ljusa sidan och tränaren sa att man måste gå 2-3 gånger innan man kan tycka det är roligt så jag får ge det några chanser till innan jag bestämmer mig, det skulle ju vara perfekt om jag vill fortsätta för då har jag 2 träningar i veckan: måndag spinning och ons 1 timmes Zumba och det är nog inte så dåligt!

Annars har jag inte pysslat med så mycket jag och J tog en långpromme upp till Ica Maxi som ligger en bit från stan (uppförsbacke dessutom) sen gick vi in på Nordsjö Design och kollade tapeter, J ska ha till köket och vi ska ha till sovrummet och en till köket (resten är nog bestämt) och jag tror att jag hittade en till vårt sovrum, Jippi!
Men jag måste få ett godkännande av min sambo så jag får ta med honom dit så han får kolla på den..

Jag är heeelt slut i min kropp så jag kanske kommer i säng tidigare än 2 inatt och det skulle ju vara underbart, mina 2 familjemedlemmar vart det väldigt tyst om inne i sovrummet så jag antar att båda somnade :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0