Svårt att sova!

Vilken svordom använder du mest?

fan tror jag

 

Äger du en iPod?
Absolut inte, tekniken är inte min starka sida
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Jaa den är nog inte ställd alls längre.. Sist var när vi skulle till BVC på 6månaders kontrollen, 07:30 tror jag det var..
Hur många resväskor äger du?
Oooj, jag tror att jag äger EN egen som jag inhandlade till Australien som jag aldrig åkte till.. Men den har vart i hela Europa med Sabaton och till Australien 2 ggr när min mamma lånade den, jag tog den till Tunisien iaf :)

Använder du flip-flops?

Absofuckinlutley

 

Var köper du dina matvaror ifrån?

Ica Maxi oftast

 

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Vilket som, men nu så kanske jag väljer att stå bakom kameran :)

 

Vilken var den senaste filmen du såg?

"Eclipse".. Stängde av den nyss :P

 

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

hahaha, det spelar ingen roll alls! Ett barn är ju alltid med vart jag än tar vägen så det spelar mig ingen större roll!


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

massa saker till hsuet,familjen

 

Har någon någonsin kallat dig lat?

Ja men det tror jag allt!

 

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Absolut inte, äter bara piller om det är ett måste! kom inte ihåg när jag tog en värktablett sist för lite huvudvärk eller mensvärk, Dont like it!

 

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Ellies barnkammarvisor!

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

hmmm har väldigt många favoriter så jag låter nog bli och svara på den.. Mycket Zumbamusik spelas just nu iofs, både jag och Ellie är ett fan av sån musik!

 

Vad åt du till middag senast?

Kycklingfilé,sallad och bulgur

 

Använder du huvtröjor?

jaaadå, rätt så ofta

 

Kan du vissla?

Njaaa ibland!

 

Vem var den senaste som ringde dig?

pappa

 

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
kanske en barnkarusell skulle funka, livrädd!!

 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Gör dom säkert, folk som inte har något bättre att lägga sin energi på brukar ju snacka och sen om det är bra eller dåliga saker kan jag inte säga.. Jag bryr mig inte om skitsnack så mycket, helst inte fjortisfasoner!!

 

Tittade du på tecknat när du var liten?

Absolut!

 

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Ofta man vet det då! Tur att Sara skulle ringa och kolla det ;)

 

Hur många syskon har du?

en lillasyster, en storasyster,en halv storasyster så 2,5 :)

 

Är du blyg inför det motsatta könet?

Noooo, har aldrig vart och kommer aldrig att bli!

 

Vilken film kan du alla replikerna till?

Ehhh, jag och Anna var jäkla duktiga på 1a Pirates-filmen...

 

Äger du några band t-shirts?

Jaaa, Sabaton ofcourse! och inte betalat en krona för dom så Tacktack pojkar och systra :)

 

När flög du senast?

Oooj det var längesen... maj-08 tror jag...

 

Läser du för skojs skull?

Ja när jag är inne i läsperioder! Men det var ett tag sen

 

Diskar du din egen disk?

Nopp Tommy diskar så jag slipper bli torrare och få mer eksem på händerna :)

 

Har du gråtit offentligt?

Självklart

 

Har du en stationär dator eller en laptop?

laptop

 

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Jaaadå, när jag känner att det får plats med fler lärdomar så lyssnar jag och lär lite extra!

 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

njaaa, har plockat ur ALLA mina piercingar och jag saknar dom INTE.. tatuering kan det bli en snart, har flera jag vill göra men jag måste bli lite snyggare i kroppen för dom :D

 

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Men neeej, visst kan det vara gulligt men vi lever ju ändå på 2000-talet nu där man lika gärna kan betala för sig själv! Men det gulligt med en sån gest då och då, Tommy är duktig på det men vi har ju vart tillsammans så pass länge så det spelar ju ingen roll om jag eller han betalar :)

 

Kan du kasta macka?

Yeees, eller kunde iaf!

 

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nopp, en massa andra härliga ställen dock!

 

Vad har du med dig in på bion?

hmmm, en flaska vatten :)

 

Vem var din favoritlärare och varför?

Torvald för att han var en sån go tomte som verkligen försökte med oss skoltrötta ungjävlar :) Birgitta T var duktig mattelärare, hon fick mig att förstå med sina ordentliga förklaringar

 

Vad har du för väder?

ja det är svart och minus antar jag!

 

Har du en blogg?

japp!

 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Har då inte gått gymnasiet, men jag ska fixa gymnasiekompetens snart så jag kan bli något någongång :) började dock lite för några år sen och då var Svenskan jävla kul och jag fick bara mvg och vg på alla skrivningar så jag tror jag kommer fortsätta att gilla den!

 

Gillar du att flyg?

Gjorde de förr men ikke nu!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

glimten i ögat, positiv,rolig och tillit

 

När sov du senast på golvet?
hmm, undra om jag inte låg på badrumsgolvet när Ellie var på väg ut...

 

Om du har körkort, när fick/tog du det?

Ska ta ett nu 2011 :))

 

Vilken är din favoritdrink?

alkoholfri: bubbelvatten

alkohol:en kall öl

 

Gillar du din boende-situation?

hahaha neee inte riktigt, bor i kartonger till hösten! då är vi nog klara med renoveringen :P

 

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Inte så många, jag funkar för det mesta så väl som 1 eller 10 timmar.. Jag MÅSTE fungera så då ställer jag in mig på det!

 

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Ibland

 

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Jaaa, förstår inte varför :P

 

Vilken är din favoritfrukt?

mango,apelsin,nektarin,plommon... hmm ja de finns några :P

 

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Ja nu jävlar så är det skärpning!!

 

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

Ingen aning.. 29 tror jag bestämt eller 23...

 

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
hahaha ibland!

 

Tror du på liv på andra planeter?

Absolut! Varför skulle människan vara ensam i detta enorma universum??

 

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Det tar jag inte upp här :)

 

Tror du att Gud är man eller kvinna?

Vad består jorden av?? män och kvinnor så jag tror på man och kvinna eftersom vi alla är våran egen gud :)

 

Vad var det senaste du åt?

men skrev jag inte middagen?? kyckling,sallad och bulgur till middag och sen har det bara blivit vatten efter det :)

 

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

Både och, jag förstår oftast båda väldigt bra så könet spelar ingen roll för mig :)

 

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Emma är efter min gammelgammelmormor och gammelmormor..

 

Gillar du senap?

japp!

 

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

jag analyserar rätt så mycket varför,vad kan jag göra, hur ska jag göra det... ja och sen försöker jag lösa det!

 

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Absolut INTE!!

 

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Doris från hitta Nemo för tillfället

 

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

Nej

 

Tycker du om att krama folk?

Njaaa, beror på vilket humör jag är på :)

 

Äger du en digitalkamera?

Japp en sån och en systemkamera!

 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Kate Hudson i filmen Almost Famous när jag var typ 17-18 sen Ashlee Simpson när jag var runt 26 :)

 

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

självklart INTE! jag är likadan :)

 

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

Oooj de vet jag inte... när jag var liten så grät jag till Kulla Gulla

 

Tycker du att du är attraktiv?

Jaaa om ca -20 kg!

 

Vad är du allergisk mot?

Orka skriva de då, typ allt!

 

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Ja ibland! djur är så fina :)

 

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Johan, mamma döpte alla hennes 3 döttrar till Johan när vi låg i hennes mage :)

 

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?

Alla, nu vilka det är :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0