Varenda gång!

Det slår inte fel, varenda gång jag ska sätta mig framför datorn och skriva mig ett inlägg så säger Ellie till att hon är missnöjd!

Men en snabb uppdatering om helgen kan jag nog få till :)
I fredags så var vi på sångstund på förmiddagen med 2 av mammorna från föräldrar gruppen och deras söner, Ellie är en musikbebis hon älskar vilken musik som helst och blir jätteglad så vi ska iväg nu i eftermiddag oxå så vi får sjunga,dansa,leka och dricka kaffe :D

Sen efter sångstunden gick jag och M med vagnar och barn runt Tisken (en sjö) sen så fortsatte promenaden till Slätta till en annan kompis och hennes 2 döttrar och där vart det mycket tjo och stim så Ellie vart rädd tillslut och grät för allt så det var mindre kul!
Men sen kom hennes pappa dit och skulle göra klart M&T:s köksvägg så då vart hon på bättre humör :)
Hon är inte van med en massa tjo och stim så hon blir lite osäker och fundersam och plus att vi hade vart runt en massa barn på sångstunden så var hon helt slut, när vi kom hem runt 20tiden så åt hon gröt, badade och somnade...
Sov ända till 6 dagen efter så jag tror att hon var trött :))

I Lördags så hade vi som vanligt fika här och Ellies gammelmormor var också med så hade hon handlar lite presenter till Ellie, lite hakklappar, tröja och ett tyg diadem som hon har på sin flint, jättesöt!!
Så hade hennes farmor och farfar vart och shoppat till henne också så tack för dom fina presenterna!!
Sen kom Emelie och Pg förbi och vi käkade pizza och slappade, det var riktigt najs så tack för en trevlig kväll hörrni!

Sen så har vi gårdagen, där det vart en besök på stan och köpte 2 par byxor och ett par tofflor sen bar det hem till min syster för att Tommy skulle kolla deras köksgolv så att det var klart att börja flytspackla nu i veckan, han ska ju hjälpa dom med kakla och lägga klinker..

Dagens höjdpunkt var Zumbapartyt, 1,5 timmes Zumba med tränare jag inte har haft förut och det var skitkul fast jättesvårt men men så länge det var roligt så spelar det ingen roll om det är svårt!
Så idag så känner jag att jag har överlastat mina knän, så är jag stel i rumpa och lår så träningsvärken kommer nog imorgon så visst tog det allt :D

Nej det här inlägget blir varken roligt eller intressant men Ellie är ÖVERALLT för tillfället :D

Ha en trevlig dag!!
kram


Kommentarer
Postat av: ekfan

Tack själv för en myspys kväll! Både jag o Tompa är kära i Ellie, så bli inte förvånad om hon slinker ner i väskan nästa gång vi är hemma hos er. ;)

2011-01-25 @ 09:19:02
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahahaaa, ja de lär vi ju inte märka :D :D :D

2011-01-25 @ 13:40:36
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0