Bye bye Kitty!

Alltså än så länge kan jag bestämma vad Ellie ska ha på sig och det kommer ändras I know, men så länge jag best'mmer så skulle jag ALDRIG klä henne med Hello Kitty!
Det här vet mina närmaste hur mycket jag ogillar denna kattfan som är PRECIS överallt på varenda klädesplagg, leksak ja you name It,
Men vad tror ni min mormor köpte??
En fuckin Hello Kitty väckarklocka till Ellie (Jag misstänker att hon trodde de var en leksak) För när i hela fridens namn ska Ellie ställa klockan när hon vaknar innan 06 varenda morgon om inte tidigare ibland!
Min mormor är så söt, hon har köpt en Hello Kitty-tishe en gång och min mamma sa att jag inte gillade Hello Kitty och då säger min mormor "Det är inte hon som ska ha på sig den" och köpte den..
Sluta slösa pengar på något jag INTE kommer på min dotter eller in på hennes rum Mormor!

Om någon vill köpa något med Kitty-fan så kan ni köpa den här



Kanske är dags att utrota den här saken nu och ge plats till något nytt!


Kommentarer
Postat av: ekfan

Haha, vad kul att få en väckarklocka när man fyller ett.. Speciellt med motiv mamma hatar! Kan du inte byta den?? ;)

2011-06-14 @ 10:39:15
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha ja men eller hur! Jag sa leksaker till henne och jag tror hon trodde att den här var en leksak, hon är ju ändå 80 år och har precis gjort en flytt till sin nya lägenhet så lite virrig tror jag att hon var.

Jag ska kolla vart den är köpt och gå och fråga.. har ju inget kvitto men det kanske går bra ändå :)))

2011-06-14 @ 11:44:21
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har inte ens en tjej men ändå hatar jag oxå den där förbannade jävla katten!!

2011-06-14 @ 23:47:14
URL: http://lillfisenochjag.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Hon hade vart hur söt som helst om det hade vart LAGOM mängd med henne men hon finns överallt och PÅ allt! Som sagt, än så länge kan jag bestämma ;)

2011-06-15 @ 07:11:23
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0