I Know a secret..

Hemlisar kan vara jobbiga att hålla hemliga speciellt om det är roliga hemlisar!
MEN det är inte upp till mig att säga något så jag får glatt vara tyst och vara JÄTTEGLAD inombords så länge!

Jag skulle shoppa idag, men det gick inte så där jättebra, det hade blivit ett hål i slangen inne i däcket på vagnen så det vart punka heeela tiden så vi hann bara shoppa till Ellie fast tanken var att handla lite till mig själv för en gång skull!
Hon fick ny klänning, en ny pyjamas och 2 par solglasögon.
Sen så tog vi trasiga vagnen och gick till verkstaden Babyproffsen, dom är suveräna där by the way dom har hjälpt till med ALLT sen vi väntade Ellie, toppen toppen personal och FANTASTISK service!!
Så D hjälpte mig att sätta i en ny slang och då råkade nya badleksaker, ny snuttis och ny hink&spade-kit,
Efter det var fixat och vagnen var fit for fight igen så pallade jag inte att vara nere på stan så vi gick hem istället för att shoppa vidare så shoppingen fortsatte på Internet, farlig shoppinggata :P
Så då var jag in på Zunblock och beställde en Sunsuit till Ellie och en suncap i färgen rosa (hennes pappas val)
Så beställde jag lite grejen från Himlavit till huset..
Men fortfarande ingenting till mig själv, fan jag MÅSTE ju ha lite nya grejer..
Får göra ett nytt försök imorgon för idag (när E vaknar) så blir det lekparkshäng!



Suncapen var slut men jag ska beställa den när den kommer tillbaka.
Perfekta beachoutfiten så man slipper oroa sig att barnet bränner sig, solkepan är ju viktig för Ellie som är flint :P
www.zunblock.se


Ellies outfit för dagen, en heldress :)

Kommentarer
Postat av: Kersti

Meeeeen Vaaaa?? Faaaan va nyfiken jag vart nu då, tack för den! :p

2011-06-27 @ 17:44:17
Postat av: Sara

Ja men heller hur Doris!!!! Så jäkla taskigt så det finns inte!!! ;P

2011-06-28 @ 21:34:25
URL: http://lillfisenochjag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0