Nämen..

Solen och värmen kom tillbaka!
Känns ju riktigt bra att få någon till soldag för jag antar att det kommer snöa på midssommar!

Idag så ska jag hänga med ut till huset, jippie!!!
Vi har fått barnvakt, Jippie!!!
M, A och lilla M kommer på besök, Jippie!!
Jag älskar min tösa men jag behöver några timmar utan att behöva kolla vad hon pysslar med eller ute i huset måste man ju bära henne hela tiden pga renoveringen så snälla farmor ska ta henne i några timmar så jag får åka ut med T och kika lite, fast om M och A kommer med M så är jag ju lite sugen på att ta med Ellie så dom får leka...
Fundera lite på den kanske så VET jag att jag kommer sakna henne som fan om vi åker efter 16 så får jag ju inte träffa henne förens imorgon eftersom hon lägger sig vid 19-tiden, jag är så jävla töntig men man blir det när man får barn och det är ju helt okej att sakna sitt barn men undra hur jag skulle klara av ett dygn utan henne vi har ju vart sammansvetsade sen hon simmade in i muffan så tänk den dagen jag ska vara utan henne ett helt dygn, det lär ju hända någongång i vårt liv liksom..
det blir en sväng till färgbutiken och ordna med färgen innan det bär av till boet..
Helt galet att man är husägare, det är sån konstig och rolig känsla, från att bott I stan 13 år till ut på landet, snacka om att vi byter upp oss till bättre livskvalitét.
Längtar efter mitt hus nu, längtar till vårt ljusa fina hem, vita plankgolven, vårt nya kök... Ojoj ge mig!

Jag ska till och med ha barnvakt mellan 12-13 då jag ska gå och zumba lite, så jag blir riktigt bortskämd idag med barnvakter, det är bra det då får jag hämta lite nya krafter!

Badrummet ät typ kirrat, vi fixade allt igår förutom då golvet..
Vi får se hur det blir men beställningen på allt ligger i datorn nu så det är bara för firman och klicka iväg det så har vi snart ett badrum :P
Fast det är en bit kvar men det känns ju lite skojigt att det är klart iaf..
Vi bytte handfat och blandare, jag fick ett infall så vi bytte!
Väggarna blir matta vita plattor, jag kom inte ihåg vad stl hette men lite större och skitsnygga, jag vill inte ha något högblankt det passar inte riktigt in i ett lantligt hem så den vita matta färgen passar då bäst hemma hos oss!


Nya handfatet och blandaren kom jag inte ihåg men den är "classic" med en "hot"&"cold" vred :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0