Paket från Australien!!

Min älskade syster med familjs paket har anlänt!
Som jag har väntat på det här paketet, jag visste att det var kläder från mitt absoluta favvomärke som inte säljs här så jag blir ÖVERLYCKLIG när hon skickar kläder därifrån :D
Tycker det är lite tråkigt när man är på café, bibblan, öppna förskolan så har man likadana tröjor som 3 andra barn från tex Polarn&pyret eller H&M så det här var den perfekta presenten TACK familjen C!



Deras äldsta som Tristan som är 4 år har ritat och skrivit alldeles själv, en "Princess" en "Bug", skrivit sitt eget namn och så Ellies namn! Så himla duktig kille det där, Tack Tristis :))
(Yngsta sonen var oxå med och ritade lite med grönt på höger sida brevid "Ellie" med lila text och ovanför den gröna "Ellie")


Stickad kortärmad kofta och en cool klänning till!

Lila byxor med tröja

En Billabong solhatt, en klänning från kollektionen "Paris with love"

En Svamptröja som åkte på direkt!
Ellie är tacksam fast det inte syns på det här kortet :D

Dessutom fick hon ett jättefint hårband och två mjukisdjur!
Nu ska jag dricka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0