Kära Onsdag

Herregud, halva veckan har redan gått och det sa bara swisch tycker jag men det kan ju ha mycket med att T har varit hemma och hjälpt mig med Ellie och typ ALLA hushållsysslor pga mina eländiga eksem, men dom är på bättringsvägar nu så T åkte till jobbet imorse så jag och Ellie plus hund är ensamma i våran "nya" lägenhet för första gången :)
Som sagt T har vart hemma och jag har tagit de lugnt, fått sovit, låtit bli allt som har med vatten och städning att göra och vart uppe på sjukhuset och fått mig en behandling och så fick jag Kalibad och salvor utskrivna så nu jävlar är dom bättre så jag ska kunna göra normala saker utan att vilja klia sönder mig och träningen vart lidande så jag har inte tränat sen i fredags, illa!
Då körde jag ett Core pass, MYYYYCKET effektivt om man vill träna mage och rygg :))

Igår så hade vi besök av vår goda vän Maria och hon hade med sig sin yngsta dotter Ottilia som är 8 dagar äldre än Ellie så dom leker på samma nivå så det var riktigt roligt, dom klättrar, tar saker av varandra, skrattar, sliter i varandra och har sig så det var riktigt kul för jag och Maria har ju känt varandra sen vi var 3 eller 4 år så vi har ju lekt från ung ålder och nu så HOPPAS jag i alla fall att våra döttrar kommer att gå i samma spår :)

Sen så tyckte Maria att Ellie hade "fina" lår och jag antar att det betyder "tjocka eller goa"men iallafall så har visst inte "Otto" dom låren fast det bara skiljer ca 200 g och en halv cm på våra flickor men jag tror jag har svaret nu Maria: Otto har redan fixat snygga benmuskler tillskillnad mot Ellie som är lite mer "slapp", vad tror du om den teorin? :D
Det är riktigt synd att jag är så dålig på att ta fram kameran när vi träffar andra då hade ni fått sett 2 snygga bebisar in action men men jag får ta och skärpa mig!
Men jag har tagit kort när E borstar tänderna (2 St risgryn i underkäken) och när hon smakar smörgås och skinka och lite annat smått och gott :)



Gillar mat den här damen :)


Ellie med sin Mini Me, likheten är slående :D (Ogillar Kitty kattfan som bara den, men det är en present och E gillar dockan så vad kan man göra)

Här hade hon precis kommit ut från hallen där hon hade fått tag i all
nytvättad tvätt och lagt överallt i hallen, ser rätt så nöjd ut! (det var inte hennes mamma)

Puss!

Ja nu har jag vart duktig på att lägga upp lite bilder så nu förtjänar jag kaffe i lugn och ro innan vilddjuret vaknar, sen blir det en promme i solen med barn och hund, spännande!!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: ekfan

Hiihiii hon är så söt, jag bara ler varje gång jag ser kort på henne :)

2011-03-02 @ 10:46:23
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Anja&Hanna

HEJ! :)

nu har vi på våran blogg en tävling där du kan vinna länkning på våran blogg i en månad

Du ska göra en vår/sommar outfit med kläder från Gina tricot och H&M



Tävlingen avslutas den 18 mars och vi berättar vinnaren och visar outfit med länk till bloggen den 19/20 mars så

om du trycker här nedanför kommer du direkt till tävlingen!



http://atasteofmode.blogg.se/2011/february/hannaanja-2108.html#comment

2011-03-02 @ 18:38:38
URL: http://atasteofmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va stor hon har blivit sötisen!! Haha ja Holly är lat hon med, inga spinkiga lår här inte ;)



Hahaha jag hatar också den där förbannade Kitty kattfan, Havanna ääälskade dock kattfan så allt var Hello Kitty kläder, pennor, leksaker ALLT, H&M hjälpte ju inte haha!!

Men nu äntligen har vi övergått till Snövit :D

Lycka ;)

2011-03-02 @ 20:41:08
Postat av: Sandra

jag känner igen det där med tvätten, och vi bodde i slätta, så blandade jag mammas tvätt med ren och orena kläder mitt på golvet :D hon har kort på det när jag e liten, jag satt också och såg sådär nöjd ut som ellie gör:D:D



btw, hon är såå lik mamma sin och hon är så sööt!

2011-03-04 @ 17:51:37
URL: http://sandraaugustinson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0