Längtar efter Isabelle....

Efter våren och sommaren för då flyttar det här vackra bordet Isabelle från Mio in till oss!



Då ska vi bara hitta stolar som passar in, vi ska ha en kökssoffa vi ska göra i ordning så det blir nog kanonfint när allt står där i vårt fina kök...

Nu ska jag fortsätta längta... Tvätta av en grötig Ellie... Invänta mormor som ska vara barnvakt så jag får gå och träna MEN nu funderar jag och dra med henne på loppis istället..
T jobbar heeela helgen och det är ju jävligt tråkigt men men han får en extra vecka i sommar istället och det lär ju behövas till renoveringen..

 

Ha en underbar Lördag!


Kommentarer
Postat av: Kersti

Åååh loppis lät kul!

Jag ska nog dra med min mamma på lite loppis framöver :) mysigt!



Kram

2011-03-19 @ 10:22:25
Postat av: Emma

Alltså jag trodde det skulle vara mysigt att strosa omkring och kika men det var mer att folk slet i sakerna och trängde sig, men det är ju charmigt på sitt lilla vis :D

Kram

2011-03-20 @ 09:34:04
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0