Loppislördag med mamma,barn&moster

Det vart loppis istället för MåBättre igår och det ångrar jag inte ett dugg, skåda dom fina sakerna jag fyndade för ett fatastiskt bra pris!


En söt liten greja att hänga upp små saker på 40 kr!
(Och den ska INTE hänga där, behövde låna en krok för kortet)

ÄNTLIGEN så hittade jag en sån här, har nog letat i många månader med
har inte lyckats att hitta en fin sådan för endast 150 kr!
Den ska jag kanske ha lite ljus i, en blomma eller något annat fint!

Fint litet hjärta till dörren! 20 kr

Min favvo! Som jag har letat sen i höstas efter en våg till vårt framtida lantkök och nu är den här
den är jättetung, lite sliten och jag gillar färgen på den lite dalablå och guld och väl använd!
Endast 125 kr, KÄRLEK!

Det var mina fynd och ursäkta för kvaliten på korten, men det är svårt att undvika att vi bor bland massa saker och bråte ;)


Kommentarer
Postat av: Kersti

Men vilka underbara fynd, ÄLSKAR vågen!!

Kram

2011-03-20 @ 10:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0