Low Carb High Fat=LCHF

Nu har jag funderat lääänge på det här med LCHF ända sen jag började läsa Katrin Zytomierskas blogg så har jag blivit nyfiken och har jag följt hennes kamp mot sina gravidkilon, FY FAN VAD HON ÄR DUKTIG!!
Sen så är hennes blogg rolig att läsa så den tycker jag ni ska leta upp och läsa, hon har sina åsikter och är inte rädd för att säga vad hon tycker och det gillar jag :)
Men tillbaka till LCHF så funderar jag på att börja, min kära vän K började i måndags och det ser inte så svårt ut och jag tror ju inte att maten är äcklig direkt eftersom man FÅR äta och inte dricka vatten och äta russin till lunch!
Så det låter som ett bra levnadssätt :)

Vi låter bilden tala för sig själv ;)


Lånat bilden från hennes blogg www.finest.se/katrin som lånade bilden från hennes PT Philip Lailanis blogg.

Om man ger sig fan på det och inte fuskar så händer det här så man kanske ska försöka sig på det!
Katrin svarade på sina läsares frågor och en av dom var (liknande)
"Hur hittade du motivationen till det här?"
Svaret blev (liknande) "Vem fan vill vara tjock? Det räckte med den motivationen" Det var ett klockrent svar tycker jag Hahahaaaa..

Hon är envis och en inspirationskälla!

Så nu ska jag sätta mig och äta ägg,crisp med lite majo... Mums... eller något :D

Kram

Kommentarer
Postat av: Kersti

Jaaaa kör på Emma!!

Kan ju inte skada att prova iallafall tänkte jag.

Det är lite svårt att lära sig att det är ok att trycka i dig massa bacon, ägg, avokado, skagenröra och massor med fettigt kött dränkt i feta såser men jag lovar dig att du inte kommer småäta för man blir så mätt och belåten!

Och gott är det, riktigt gott!

Ikväll ska vi äta spagetti och köttfärsås, för mig blir det köttfärsås med massa ost på och grädde i och broccoli och blomkål istället för pasta, gott gott ;)

2011-03-09 @ 09:40:10
Postat av: ekfan

Jävlar, jag visste inte att man kunde få magrutor på 6 månader? Hepp, hepp, kör hårt bruden!!! ;D Jag hejar på dig, du är så duktig och kämpar :)

2011-03-09 @ 16:53:55
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack vännen, jag ska göra mitt bästa!



Alltså hon är galen, hon gick då upp över 30 kg vägde över 90 och väger 56 kg idaaaag!! Hennes Ringo är då 1 månad äldre än Ellie, snacka om att man ligga liiiite efter henne!

Men men, jag satsar kanske inte på magrutor men en plattare en duger bra :D :D

2011-03-10 @ 08:12:30
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0