Rekommenderas!

Ellie pelli har fått ett nytt hjälpmedel i badkaret, hon har haft som en liten "liggstol" i badkaret tills nu men nu vill hon inte ligga längre utan hon ska sitta hela tiden och så är hon lite för "stor" för den.
Så i Lördags efter den lilla badincidenten på fredagen som innehöll en eller två kallsupar så bestämde vi oss för att köpa en badmatta så hon kan sitta någolunda bra själv utan att halka omkring i vattnet som är fullt i badolja och göra sig illa.
T och Ellie drog ner på stan medan jag var hemma och bakade så kommer han hem med en STOR kassa från Babyproffsen och det såg inte ut som det låg en liten matta där i så jag himlade med ögonen "Vad är det där?" "Det var din kompis K som sa att jag skulle ha den här" Min kompis K jobbar på babyproffsen och hennes man är The Boss där så hon brukar jobba där lite då och då och självklart så jobbade hon nu när T skulle in och kika lite, och han kom hem med en sån här istället för en matta.



Jag fick mig ett litet gott skratt för det ser ju lite roligt ut MEN den är jättebra, K hade rätt den här är nog 10 gånger bättre än en badmatta och Ellie trivdes i den och det är ju huvudsaken :)
Så Tack K för att du jobbade i lördags när vi var på jakt :)))



En nöjd bebis i sin nya badstol :)

Anledningen varför vi har bad hjälpmedel är för att jag får inte bada så länge eller ofta pga eksemen och T är inte alltid hemma eller har lust helt enkelt att bada med henne VARJE dag som hon gör, så därför har vi investerat i lite hjälpmedel ifall om jag är full med eksem eller T är borta :)

Nu är klockan mycket IGEN, min syster ringde från Australien så vi råkade prata i några timmar om ALLT... oj vad jag saknar henne och hennes familj nu!!!

Nej nu drar jag mig in till sovrummet...

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0