Dagarna går!

Jag har inte bloggat på evigheter insåg jag nu, mitt i natten när jag borde sova!
Har inget specifikt att berätta om för vi har gjort så mycket sen sist jag skrev,
Alla tre pojkar från föräldrargruppen har fyllt 1 år nu i veckan 2 är födda på samma dag och en 2 dagar innan, bra gjort!! Herregud vart tog tiden vägen..
Ialla fall så var vi på två barnkalas i helgen och firade dom små trollen och vi firade utomhus i solen och det var både grillning och tårta, perfekt firande tycker jag!
Ellie stannade kvar längre i magen än dom så hon får vänta ytterligare 5 v innan vi har ett 1-års kalas för henne och VART vi ska ha det har jag ingen aning om, vi är då In Between hus och lägenhet så jag vet ärligt talat inte hur vi ska fira..
Men men det är ett senare problem så vi får fundera lite mer på den saken!
Igår så fyllde min söta sambo år, 26 hela år vart han ;D
En ur föräldrargruppen sa "Va är han så ung, riktigt lammkött! Själv så har jag älgkött!"
Hon har då en äldre man, hahaha det tyckte jag var roligt sagt!
Vi firade T i fredags med en Suprise-middagRådhuskällaren där jag med hjälp lyckats samla ihop lite vänner där vi åt och drack gott, T vart måttligt chockad över att se sina vänner sitta vid långbordet inne i ett av valven så det vart en lyckad kväll!
Mamma satt barnvakt till vårt lilla troll så vi fick lite kvalitetstid med våra vänner och självklart så hade hon skött sig bra, det är riktigt skönt måste jag säga det har aldrig vart något tjafs när vi väl har barnvakt utan hon gillar alla och bara hänger med, underbart!!
E:s mamma hade stickat en JÄTTEFIN kofta till Ellie, TACK snälla P för den presenten!!

Lördagen så var vi på gårdsloppis här i Elsborg, Elsborg är då ett "gammalt" område i stan där det bara är röda hus med vita knutar, fantastiskt fin stadsdel och det är mysigt när alla slår upp sina grindar så man kommer in på dom små och stora tomterna och kika på grejer som dom säljer, man kan gå där bara för att se vad som gömmer sig bakom grinden :) Jag fyndade inget men trevligt var det!

Jag lägger upp några bilder så får vi höras imorgon igen för en fortsättning!


Middag

Farfar lär Ellie och cykla och till vänster är söta kusin V i bild :)

Tösan med klänning och tights, det var ju ändå hennes pappas födelsedag!

Det absolut finaste i MITT liv!!!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men fy skäms på mig!!! GRATTIS T I EFTERSKOTT!!!!



Kram <3

2011-05-11 @ 09:46:23
Postat av: Emma

Hahahaa det är HUR lugnt som helst, han bli ju bara 26 år :P

Han tackar och bockar så mycket!

Kram du fina :))

2011-05-12 @ 01:07:41
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0