Det lönar sig!

Att ha tålamod och le mot livet är inte så dumt för tillslut så ler livet tillbaka och ger någonting tillbaka och igår var det en sån dag.
Vi fick dagiset vi ville ha till Ellie!
Vi har fått ett KANONPRIS på breda plankgolv som vi ska ha i huset!
Sverige spöade USA duktigt i Hockeyn..

Småsaker och Stora saker gör mig lika lycklig, såsom att rabatt på plank till att ta en kopp kaffe med tidningen "Lantliv Sommarhem" vid bordet i lugn och ro, eller känslan när min fantasi och kreativitet börjar bubbla eller en kram från en vän, att få andra att le, höra fåglarna kvittra..

Jag är tacksam för allt stort och smått det ger en harmoni och en tillfredsställd känsla i kroppen..
Man ska satsa stort om man vill ha mycket men man måste öppna ögonen och se allt som ploppar upp på vägen dit..

Dina energier har mer kraft än vad du tror så det du sänder ut får du tillbaka, det är bara jag som kan göra  mig HELT lycklig.
Så varför inte välja det vackra?



Vackert! Exakt såna där väggar och tak ska vi ha i vårt lilla bo :)

Ha en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Kersti

Tänk Emma snart är ni där i huset och fixar å dödar snaaaart :)

Kram

2011-05-06 @ 22:18:13
Postat av: Kersti

Hahahaha wtf?! Min mobil älskar att stava själv!!

Men du gumman döda ingen dona istället mycket bättre!

Kram

2011-05-06 @ 22:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0