Ett råd!

För ett tag sen så pratade jag och min syster då som bor i Australien och hon läser en massa böcker skriven av................. Precis jag kommer inte ihåg!
Men i alla fall så resonerar den här mannen som jag resonerar saker och ting nu för tiden så min syster sa:
"Preeecis så menar....... (nu vad han heter)Du borde skriva såna här böcker, du är smart!"
Tack A, kanske ska ta och göra det, när väl ämnet som livet, "tycka-synd-om-mig", må-dåligt ämnet dyker upp så bubblar mina spekulationer och hur man kan gå vidare i livet..
Som A då säger att jag är smart och hon gillar mina resonemang och vad jag tror så kanske jag ska börja skriva om  min tro om livet, jag är ju min egen Gud så varför ska inte jag kunna skriva min Bibel?
Eller så kanske beteendevetare låter intressant, Väldigt intressant med människans beteenden och psykiska sjukdomar, det faller mig lite i smaken det med..

Får ta och fundera lite på det här...
Min skrivhand brinner men jag vet inte vad jag ska skriva om..

Kommentarer
Postat av: Kersti

Jaaa det är klart som f-n att du ska skriva bok!

Du är väldigt klok och jag tror att många skulle få hjälp av att läsa en bok skriven av dig.

Go for it! :)

Kram

2011-05-20 @ 12:32:33
Postat av: Emma

ja men fan, kanske kommer who knows :D

När jag beskrev min framtidsdröm för en lärare en gång då skrev jag "Att jag får sitta vid mitt fönster framför min laptop i mitt röda hus med vita knutar och ha naturen runt hörnet och få skriva böcker" en del är ju kirrat liksom :D

2011-05-20 @ 17:27:34
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0