Feber!

Ja då hade lillbruden feber här hemma, hon hade en rätt så låg temp runt 18-tiden, 38,6 så hon fick bada och gå och lägga sig. Hon sover oroligt och nu när jag var in så var hon betydligt varmare :/
Får hälla i henne vatten och hoppas att det går över till imorgon då jag har gjort lite utomhusplaner dvs Hästhoppning på Lugnet och sen ta oss en sväng ut till T:s systers stuga och säga hej, men vi får se det kan vara tänder dom ploppar ju upp nu titt som tätt!
Vi var och hälsade på hennes framtida dagis idag så vi fick träffa pesonalen och några av barnen, dom hade vart 4 personal på ytterst få barn idag så det såg riktigt bra ut fast givetvis så ser det inte ut så i vanliga fall utan dom räkanr typ i snitt, 17-18 barn på 3 personal men jag tycker det var HELT okej siffra för här i stan så är det fler barn har jag för mig så jag är supernöjd!
Ellie var också väldigt nöjd, hon struntade i mamma och pappa och kröp runt och va med dom stora barnen med en fröken som var hack i häl med henne :P
Hon tittade på oss och bara flinade och fortsatte med sitt, Underbaraste tjejen!
Ena fröken på dagiset berättade att dom är oftast ute, dom har naturen runt hörnet och det utnyttjar dom till max så det lät väldigt bra i mina eller våra öron!
Jag vill ha ett utomhusbarn som växer upp med utomhusaktiviteter så det här dagiset kommer passa oss utmärkt, hon börjar redan 10e Augusti med 15 timmars veckor eftersom jag tänkte vara mammaledig till oktober så hon får en mjukstart på förskolelivet, senare blir det då att vara där på heltid när det är dags för mig att ta tag i allt som världen erbjuder mig :D



Min vackraste och det mest betydelsefulla i mitt liv!
Älskar dig Ellie Lill-Emma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0