Lugna Valborg!

Nu är Valborg över och det känns ju inte som att det har vart något speciellt denna helg, vi kom hem från en kompis kl 18 sen vart det en lugn kväll med pizza och hockey när Ellie hade somnat.
Det är otroligt vad livet har förändrats efter man har fått barn, ett lugn har svept in i en och man känner ingen saknad alls av att gå ut och festa loss eller den rastlösa känslan man hade mycket och ville komma härifrån är så gott som bortblåst!
Ellie har förändrat en så mycket, man har mognat och man är bekväm i sitt liv och det känns ganska gött!
Jag vill inte ha drama runt omkring mig och jag lägger ingen onödig energi på något betydelselöst utan jag väljer vart jag vill lägga min energi och det är det jag har lärt mig nu under 10 månader hur man gör det rätt och lätt för sig.
Livet är inte så komplicerat, det är vad man gör det till!
Jag vill bara ha mitt hus, min trädgård, min familj och mina vänner
och självklart vill jag komma på vad jag vill bli när jag blir stor, men det kommer att komma det med när jag väl har kommit igång med skolan, jag har ingen panik :)

Den här underbara Zink-korgen har jag klickat hem, den ska stå inne i badrummet och innehållet ska vara toalettrullar! Lite roligare och mycket snyggare än en såndär pinne på platta eller att ha dom gömda i ett skåp :D


Snygg som fan, tack Anskus.

Ha en trevlig Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0