Min sida av MITT inlägg.

Det tidigare inlägget Let´s face it har visst blivit läst och HELT feltolkat, så det här är min verision av MITT inlägg som jag då har skrivit.
För det första så handlade inte det här inlägget om den personen som då har antagit att det har handlat om henne och jag visste inte att hon ens hade läst eller tolkat det så snedvridet som hon hade gjort förens jag såg det offentliga utbrottet på älskade Facebook och en liten kommentar på hennes blogg.
Jag vet inte varför hon tror att jag skulle skriva en massa om henne och jag förstår inte varför hon ens kunde smsa, ringa eller fråga på chatten "Är det mig du skriver om?" som en annan har gjort när det har känts som hon snackar om en själv.
Men nej, nu körde hon allt det här på datorn innan, och jag frågar givetvis henne om det är mig och mitt inlägg det handlar om men hon säger att det rör sig om andra personer men sen kryper det fram att hon tog åt sig av mitt inlägg och karusellen började snurra fast jag har fortfarande INTE fått en förklaring om VART det handlar om henne.
Nu som sagt dagen efter så förstår jag fortfarande inte VART det står hennes namn i inlägget och vart det skulle handla om henne, det är jävligt snedvridet och jag är fruktansvärt besviken HUR hon ens har kunnat trott att jag skriver om henne,
min blogg är min "peppvägg" och mitt "bollplank" jag använder den här för att många gånger gå in och läsa så jag får en sprak i röven och tar tag i saker som jag MÅSTE.
För let´s face it, att dra mina bekymmer om och om igen för mina vänner eller familj är inget man vill belasta dom med så det här är då min "dagbok" och jag tror att till och med hon som har misstolkat det här har just sagt det om hennes blogg "det här är min dagbok".

Om "tjock"-meningen i inlägget så står det till och med att "det här brukar jag säga" eller något liknande.
Det står om MIG där i inlägget så HUR kan hon få till att det handlar om henne.

Det enda jag har gjort är stöttat och hejat på henne och sagt HUR STOLT jag är och att jag är glad för hennes skull, tror hon då att jag har snackat en massa skit??


Jag fattar noll just nu och jag vet inte alls hur hon känner idag, jag tänker på henne i alla fall..
Men jag förväntar mig av en vän som har gjort fel att säga "Förlåt, jag misstolkade och jag skulle ha frågat dig först hur det låg till innan jag vart sur på dig"
Jag vill ha en ursäkt för det här är inte snällt gjort någonstans, för jag har I N T E gjort något!!

Jag hatar sånt här,  okej om jag hade gjort henne något eller sagt något till henne men jag har inte sagt ett pip så har hon rätten att ens vara arg på mig??
Jag fattar ingenting men jag välkomnar ett öga-mot-öga samtal mellan henne och mig, och jag tror att hon inte skulle vara så omogen och skita i det så jag kanske kan få hennes syn på saken och då ska hon få min..

INTE envägskommunikation utan det ska vara öga för öga nu så jag vet vad jag gjorde för fel och jag tror att hon oxå föredrar öga mot öga istället för såhär :)

känns lite ovuxet det här, är ovuxet ett ord ens, jaja jag mår skit över det här iaf.



Kommentarer
Postat av: ekfan

Hmmmm! Ja, tvåvägskommunikation är helt klart att föredra i såna här fall.. Håller med dig! Kram kram

2011-05-25 @ 22:19:10
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0