Det här paketet kom idag!


Min nya vispskål från IB Laursen, min lilla söta kökstavla som jag vill ha en till av fast i ett annat motiv och tillsist en flaska i fattigmanssiver :)

Jag beställer så mycket nu så jag vet inte vad paketen innehåller!
Det här trodde jag var till Ellies rum som alla andra paket som har kommit MEN det var till mig, jippi vilken härlig lördag :D
Jag har beställt tavlor av Louise någonting som har kommit ut till huset så dom får jag se imorgon, jättesöta motiv till Ellies rum, spännande!

Nu ska jag fortsätta mysa in helgen, lite städning innan lillfian vaknar sen ska vi nog ta oss en promme till min moster och säga hej!
Ikväll kommer H hit med sin bebismage och ska umgås, det ska blir kul!!

Det känns som det regnar bebisar, kompisar får barn eller är med barn, så himla kuuuuuuul!

Vill passa på att gratta fina M och T till deras alldeles underbara nyfödda Nova-Li, GRATTIS!!
Många bebisar och mycket lycka överallt, jag känner den där lyckan och jag blir riktigt rörd av allt!
Det pirrar i hela kroppen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0