Uppdatering!




Ett nytt badrum börjar ta form! Inväntar toalett,handfat,badkar och blandare :) Vi skyller på T för han skulle ha sin special toalett som tar lite längre tid att få :P




En ingång har blivit två och större andra nya bilden är tagit från den andra ingången som då är där typ spisen står på "före"kortet. Fönster är flyttade och omgjorda, just nu har vi plastsäckar som fönster men dom nya skulle ha kommit igår :)


INTE klart men lite skillnad, öppningen är större och väggar blir vitt råplan och golvet är klinker vid dörren sen vitt plankgolv.


Ellies rum som INTE är klart men har fått vitt plankgolv, vitt spontat tak, vit vägg så hennes fjärilstapet från Intrade ska upp på ena väggen, lister ska upp och nytt fönster. Men vi är nästan klara men vi har inget nyare kort än detta.


Vårt rum har fått en mjuk blå/turkos färg, vitt plankgolv, vitt spontat tak. Vi ska också få ett nytt fönster och möblerna kommer gå i vitt när vi är klara :P

Jag fortsätter med uppdateringarna lite då och då, vi har en en bit kvar!
Tapetsering, nya fönster, golv ska in, golv ska målas, dörrfoder ska målas ja mycket småpyssel så jag håller er uppdaterade när JAG ser att det har hänt något mer :D






Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hejsan! Ser att ni lagt trägolv på plastmatta i ert kök. Hur bad ni er åt och vad kostade det per kvadrat?

Min mail finns ovan om du har tid och lust att svara.



Cássandra

2011-10-24 @ 09:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0