ÄNTLIGEN!

Dagen är här, VI är husägare nu!
Vi äger huset, skrivit papper och överfört pengar och fått nycklarna i handen, lyckan är ju otroligt stor och jag kan knappt fatta det :D

Jag vill ut nu och börja MEN jag får som sagt vänta eftersom jag var så dum när jag var yngre att inte ta ett körkort, så nu får jag vänta några timmar!
Men det gör ju inte så mycket, tvätten måste tvättas och Ellie måste vila och äta och jag är i ett stort behov av kaffe eftersom jag inte sov något inatt!

Sen bär det av till huset, pappa får köra vår bil ut med mig och Ellie så kommer T och hans pappa efter, jag antar att T:s mamma oxå hänger med ut sen så kanske min homie Emelie kommer och säger hej och få skåda renoveringsobjektet :D
Jävlar vad jobb vi har framför oss men jävlar vad fint vi kommer få det!

Nu ska jag väl ta och sålla igenom dom en miljon olika vita nyanserna som finns och se vad som passar oss bäst, så ska jag ringa juristen på familjerätten så vi kan komma dit och skriva testamente nu när vi har en egendom och ett gemensamt barn, han på banken sa att många struntar i det och det är visst inge bra så jag lär väl ringa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0