Grådag!

Det fina vädret har lyst med sin frånvaro idag, regn och blåst har dominerat så jag och Ellie har vart på stan och shoppat lite till hennes kalas, födelsedagspresent till Ottilia och lite till huset!
Jag slängde iväg en beställning på ballonger och dukar så jag väntas väl i få det i början på nästa vecka.
Det gäller att vara ute i tid FAST vi inte vet vart vi ska vara än, men det löser sig :)
Födelsedagspresent från mig och T hade tänkt och bli en Wiggleracer istället för wigglecart, det får bli till nästa år men det vart något tjafs så vi kunde inte beställa den så vi får försöka idag igen!
Men hennes efterlängtade nya vita matstol står nu här hemma så det känns ju jättebra att den är på plats, det var 15% rabatt på Babyproffsen igår så vi passade på, så stol och babyset vart 1900 kr bara, jippi! Älskar och fynda :D Så fick vi med en sele  värd 400 kr så det kändes ännu bättre!
Tack Dan!


Kommer bli så fin i vårt hus!

Köpte min efterlängtade korg som jag ska ha i badrummet och som på bilden, lägga i toalettpaper och någon tidning :)

I LOVE OZ, en liten gåva från moster på andra sidan jordklotet :)
Som jag väntar ett paket, eller Ellie väntar på ett paket ifrån men mamma är nog mer exalterad
för det innehåller kläder från FAVORITMÄRKET, Jiiiiihaaaaoooo så spännande!!

Just ja nu är det helg som då innehåller en massa loppis och klappa djur och middag och Zuuuuuumba!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0