Härliga Shopping!

Den som kom på internet shopping är ju geniförklarad hos mig, det är så enkelt och bekvämt att trycka på knappen och vips så betalar man och grejerna eller grejen blir skickad till en!
Idag så var jag in på min fina väns webbutik Himlavit och köpte veckans erbjudande.


Bilden är lånad från www.himlavit.se

Dom här blir perfekta för jag lyckas alltid att göra sönder förpackningen eller blöta ner dom så det ligger tvättmedel överallt så dom här är nog en perfekt investering för en klumpig tjej som mig!

Jag är en jävel på att hitta inredning grejer till vårt hus men lite kass på att göra måste-saken som att rita köket
Herregud vilket tid det tar att öppna den fliken och börja :)
Men vi måste nog ut till huset igen om vi ska behålla köket på samma ställe fast göra helt annorlunda så jag kan inte börja rita än ändå :D

Nu är det lek och bus som gäller, Ellie står och hänger i byxbenet och visar sitt missnöje att jag sitter ner istället för att jaga, busa och kittla henne!

Seee yaaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0