Fars dag!

Idag firar vi fars dag! och det får mig oxå att inse vilken tur jag har haft som har fått en bra pappa, inte en felfri pappa men en bra pappa. Så idag så känner jag mig extra tacksam!

Alla har inte den turen, och det tycker jag är synd. Jag tycker synd om dom som inte har en bra pappa utan dom har utsatts för diverse saker som har gjort så deras pappa inte finns där.
Sen hur fan i helvete en pappa (eller mamma) kan tacka nej till sina barn/sitt barn förstår jag inte!!
Det finns något som heter ansvar och det är inte barnens ansvar att hålla kontakt utan det är den vuxnas ansvar.

Nej, jag tycker det är orättvist att alla inte får ha en bra pappa i sitt liv för det är alla barn värda!
Dom pappor som avvisar sina barn får skämmas, men det är deras förlust för dom jag känner som inte har en närvarande pappa är underbara människor så det är deras pappors förlust att inte få lära känna dom!

Ni som har blivit svikna av någon förälder så är det INTE ert fel, ni är awsome!

Sen hyllar jag självklart alla närvarande pappor!! Fortstätt att vara världens bästa pappa, och svik aldrig era barn!
och alla som har blivit svikna håller nog med mig om just "Svik aldrig era barn"!

Så idag är jag extra tacksam att ha min pappa och Ellie har sin pappa! Jag känner mig lyckligt lottad..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0