Hårförlängning!

Ja nu har jag funderat läääänge fram och tillbaka på hårförlängning! Ska jag göra det?? Vilken frisyr?? Vilken färg?? Kommer jag att tröttna??

Lite beslutsångest kan man kanske kalla det.. Jag har ideér och sen om och vilken som är den bästa har jag lite svårt att besluta mig om. Men om jag klistrar in några ideér här så kanske jag kan välja någon gång!
Sen är det ju frågan om VILKEN frisörsalong här i stan ska få göra det, men det lutar mer och mer åt min "gamla" salong Orr&Stuffe, har alltid blivit nöjd så jag har mina funderingar på att ringa dom :)


Så back to the dark mood? Vanligt svart, enkelt att fixa eller en rockig, lite mer att fixa med varje dag?

Eller ljusare toner i håret, med eller utan lugg?

Det är väl runt dom här jag försöker att välja mellan. Jag vill ha det rockigt och cooolt men orkar jag, hinner jag fixa med ALLT som ska i, plattas och ordnas varje dag?
Enklare varianten så hjälper det med plattång och lite enklare medel för att det ska se bra ut..

Kanske borde gå till salongen och rådfråga?? :)




Kommentarer
Postat av: marie

Frippa nr ett!! Jälla.cool lugg och färgen var grym! Den skulle jag lätt välja. Lite sprayvax på morgonen så är det biff!

2011-11-22 @ 12:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0