Envisa smärta!

Hej söndagshelvete!
Jag skulle vilja be den högre makten ta bort den envisa magsmärtan i magen. Den sitter på vänster sida,ovanför naveln och så vandrar den en bit. Känns som en sträckning, min mage blir hård och jag blir sur, trött och blir handikappad så¨att jag inte kan komma ner och sätta mig på golvet.
Sammandragningar kommer och går, så det är inte det. Tarmproblem är det inte heller för toalettbesöket är gjort för idag och avföringen ser jävligt bra ut! Bebisen ligger "fel"och trycker?? Troligtvis så är det väl det!
Han börjar väl redan jäklas det är ju bara en massa veckor kvar så varför inte börja i tid??
Som värst så ligger han och trycker på ALLA nerver och ALLA obehagliga platser SAMTIDIGT!
Då gör det ont överallt!

Så just idag så längtar jag tills v 40, 41 eller 42 kommer, då han är jätteklar i magen, rund och go ska han helst vara :))
Längtar efter min nya kropp oxå!!!
Längtar tills den här envisa förkylningen vill lämna våra kroppar!!

Annars har jag haft en trevlig dag med besök av familj och vänner som oxå ska ha bebis i februari :)

Säger ju det, det finns ALLTID något positivt med dagen! 
Men det är ju bara positiva människor som kan se positiva saker och negativa människor kan bara se det negativa  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0