Håller på att vänja mig, ingen lätt uppgift!

Att säga "han" är visst en svår uppgift! Att säga meningen högt "min/vår SON" är jättesvår att säga.. Nu undrar ju givetvis varför jag har så svårt. Jag menar jag har ju inte 8 döttrar och jag har inte vart mamma i många år utan jag har EN dotter som är då 16 månader, så hur svårt kan det vara att säga han/honom eller vår son.
Tydligen ett stort bekymmer för mig, men det kanske är så att jag har sagt hon /henne eller min dotter för många gånger så min hjärna har svårt att koppla att det finns ett till kön man kan bli mamma till :)
Så nu heter han oftast DEN i magen. Stackars prins!

Tur att det är ett tag kvar så han kanske får vara en HAN och inte ett DET när han kommer! Tror jag är i v 23 nu.. Jag har ju ingen koll på det heller, inte som med Ellie när man kunde svara på några sekunder "25 v och 4 dagar" om någon frågade, utan denna gång så TROR jag väldigt ofta :D

Förresten, jag börjar redan och svälla om fötterna, jag har ont på kvällarna och plus att jag börjar få ont nedåt! Ser ljust ut med tanke på hur många v det är kvar! Plus turbon här hemma som inte ger oss en lugn stund så jag får lägga mig ner :P
Ellie gav mig inga bekymmer förutom halsbränna, men jag hade annars en jäkla lätt graviditet med henne! Jag är avis på den graviditeten!



Kan jag be och få denna graviditet :P
v 35+ någonting.

I denna bild fick jag en sån där coooooool sammandragning där allt bara spänner ut sig, sån himla frän känsla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0