Mixade känslor!

Nu är det mixat i huvudet och i känslobanorna!
Det är mycket jobbigt med mina eksem nu igen, astman har gjort sig påmind och tsunamivågor med hormoner intar kroppen dagligen. Det klias alla timamr jag är vaken och det gör så att jag vill krypa ut ur mitt eget skinn, jag gråter när jag mår dåligt och astman gör så att jag bara vill lägga mig ner och sova tills graviditeten är över!!
Ni som inte har eksem kommer aldrig fatta hur det känns med det eviga kliandet utan vi struntar i att ens försöka förklara det. Jag har mina fina vänner som har skickat "kryapådig-sms" dom är så söta och man vet ju vem som är ens sanna vännner och VERKLIGEN bryr sig när det kommer såna mysiga sms. Tack finaste vänner!!
Läkarbesöket är bokat så imorgon kommer jag att få hjälp, längtar..

Men idag var jag in och körde en lektion, det var NAJS! Märks att jag inte har kört på några veckor för jag vågar inte "ta för mig" i vissa situationer, blir liksom osäker så det är något som jag måste träna på! Men det var skönt att få komma ut och bara tänka på MIG!

Något mer roligt var att jag ställde mig på vågen och insåg att jag bara hade gått upp 5,5 kg på dom här 24 v!!! Jag trodde jag var mer närmare 20 kg för jag känner mig så otymplig. Men dom kilorna har väl satt sig på magen bara så det gör att magen tar i överallt och kan vara liiite ivägen i vissa situationer :)))

Så det är jag nöjd med och hoppas det fortsätter så! 13,5 kg plus med Ellie och jag hoppas det stannar av där någonstans med Oliver,Elliot, Ludvig, Alvin eller Milton!
Meeeeen många veckor kvar och det kan hända vad som helst, men jag får ju hoppas iaf! Huvudsaken att han mår bra och tjockar på sig så jag får en knubbisbebis och klämma på när han väl ska komma ut :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0