Sjukstuga!

Veckan började inge bra alls för vår lilla tösa.
Imorse tog jag upp henne för lite mys i vår säng och då fick jag en spya över mig och det kom givetvis i sängen.
Då fick hon bada och då vart hon lite piggare så hon fick i sig lite att äta...
Tji fick mamma Emma då hon kräktes ner sin fåtölj först, bad nr 2!
Sen tog det inte lång stund innan hon kräktes ner soffan, golvet och mig, bad nr 3!

Så vi har nu myst i soffan, och hennes härliga, spralliga och livliga ögon ville nog helst slås igen så nu har jag lagt henne och hoppas att hon sover några timmar.
Alltså det är verkligen jättejobbigt att se sitt bästa må så dåligt som hon gör!

Körskolan vart inställd dvs 3 lektioner *suck*
Men om hon inte har smittat mig så ska T vara hemma imorgon så jag får åka in och köra imorgon..
Egentligen skiter jag i det där just nu, vill bara att min finaste ska må bra igen!!!!

Vill se hennes härliga leende, skratt och "full-i-fan-blicken" igen!
När hon låg lutad mot mig, mot mitt bröst och bara slappnade av nu i soffan så grät jag nästan, den där nära kontakten vi hade när hon var spädis!
Hon behövde MIG, min doft, höra mina hjärtslag och ha min hand smekandes över lilla flinten..
När man är snart 16 månader så sitter man varken still eller har tid att gosa in sig hos mamma.
Så det var verkligen rörande..


Mammas finaste skatt nybadad och helt slut efter kräka nr 3!


Såhär är jag van och se henne! Får mata i henne ordentligt så hon inte tunnar ut helt..

Kom igen hjärtat och bli frisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0