DÄR har jag lämnat kvar en bit av mitt hjärta..

Det spelar ingen roll vilka resor jag har gjort eller gör. Ett ställe får mig att le och bli alldeles varm inombords, ett ställe som fick mig att finna harmoni, kärlekens ö Bali.
Känns som att folk från alla världen hörn kom dit och fann den harmoni som ön ger en. Man känner alla fast egentligen ingen, inget bråk inget tjafs, inge konkurrans ingenting NEGATIVT utan alla var bara där och fick vara fria och lyckliga själar..
Vackrare människor och vackrare land får man leta efter. Jag tror att den ön är den ön här i världen som har den där magin, den där balansen som man suktar efter i livet.
Aldrig har jag känt mig så levande som jag gjorde där.
Ett kapitel som jag inte trodde skulle avslutas avslutades. Jag återvände aldrig dit jag trodde att jag skulle stanna. Men det är okej, jag var klar helt enkelt, Bali gav mig den finaste upplevelsen jag har kunnat fått!
2003 och 2004 var mina speciella år och jag kommer alltid le och bli varm inombords när jag tänker på tiden där, en låt, ett kort en liten påminelse om Bali gör så att jag börjar skratta, le, spritter i kroppen :D
Jag har lämnat en bit av mig.. Missförstå mig inte, jag har lämnat en bit av mig där i GLÄDJENS tecken och inte i sorgens..

Jag hoppas att mina barn tar sin väska och åker dit i några månader och bara få uppleva det jag fick uppleva.
Harmoni, kärlek, balans, vänskap och framförallt friheten!

Dom orden vill jag sammanfatta det lilla landet med den stora magin <3


Kl är 05:00 och vi är ensamma på en bananbåt mitt ute i havet tills det kommer ett stim på 150-200 delfiner som hoppar och spexar för oss... Det är frihet <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0