Miokatalogen!

Helskotta! Nu vill jag ha nytt matbord och stolar IGEN, trädgårdsmöbler, en ny lampa och en sängram!

Vi kanske kan åka och kolla på det iaf.. Bara titta lite...
Just när man kollar så önskar man att man jobbade och inte vara mammaledig, går ju väldigt mycket snabbare och spara ihop dom pengarna om man jobbar :P MEN jag får nog gott vänta, kan jag fundera på saken... Men det är ju verkligen vår lantliga stil på allt.. Så jag vill ha :))

Och nej, jag tar inget LÅN för att handla. Det kallas onödigt lån tycker jag :D

Men det skulle ju vara fint!! Bättre bilder ses på deras hemsida eller i katalogen :)


Här är det bordet och 3 stolar och lampan jag skulle vilja ha. Vi har nämligen en kökssoffa som ska göras i ordning så då räcker 3 stolar :P


Skitkass bild, men jag hittade ingen bra på hemsidan så jag tog ett kort :D Den är iaf vit och nött och jättefin sänggavel!


Och dom här trädgårdsmöblerna har jag kollat på sen förra året.. Känns som dom ropar på mig.....

Sen så hittade jag fina tavlor till Ellie oxå... Oj oj vad jag drömmer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0