Lite nytt!

Jag utökade vår sons garderob  här om dagen! Kunde inte hålla mig, det var ju alldeles för gulligt för att låta bli att köpa det :)


8pack med lite nya fräsha kläder till prinsen!

Har funderingar på en overall oxå men jag har inte bestämt mig än :)


Den duger nog eftersom han ligger så nedbäddad i en vagn! Men jag kan inte bestämma mig om det ska bli en den här eller en från Pop... Många vänner har från Pop och dom är supernöjda med den här!


Ogillar och handla om jag inte vet om dom är bra eller inte och den svarta kosar ju bara 200 kr så då funderar man hur bra den kan vara, den kan ju vara riktigt bra men jag blir så irriterad o jag köper något så är det dåligt :P Den från PoP har jag bara hört bra saker om att den är rymlig och varm för bebisar så vet i sjutton vad jag ska köpa!

Tuffa beslut ska tas ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle köpa en svarta, om jag va du/er. Vet fler som har såna och ingen har klagat. Tycker bara det är dumt att slänga ut mer pengar än vad som är nödvändigt. Men det är ju min åsikt. Jag köpte Liam´s första vinter overall på Lindex för 249:- Funkade skit bra! Och den liknar den svarta.

2012-01-05 @ 14:40:46
URL: http://lillfisenochjag.bloggplatsen.se
Postat av: Kersti

Åhhh smååååå kläder fy så mysigt! Jag tyckte att den svarta var finaste men PoP är ju alltid PoP nåt man kan lita på ;)

Hur som helst så kommer det ju vara världens sötaste lilla gossebarn som kommer ligga där i vagnen!

Kram

2012-01-05 @ 15:05:10
Postat av: Emma

Ja den svarta tycker jag är snyggast, och jag slänger inte ut pengar om jag inte har råd så dum är jag inte :) och jag säljer ju den sen för det priset som den svarta kostar så har jag tänkt med alla kläder, vagn och allt som jag har kostat på mig så jag förlorar inte så mycket :D Som sagt den svarta är snyggast men den den är inte vindtät... Men han kanske inte utsätts för så mycket vid när han är nedstoppad i en vagn :)

Hmm jag får tänka lite till, han kommer ju inte än :))

Tack för era åsikter mina damer :)

2012-01-05 @ 15:28:39
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: Kersti

Det var så lite så fina du :)

2012-01-09 @ 00:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0