2 ÅR!



Du kom som en sol,
fick min morgon att vakna
och blommorna att blomma

Du sprider sådan värme,
ser saker med humor,
och lockar mig till skratt

Du är en klokare del utav mig,
ser livet så klart
när jag vandrar blind

Genom dig
har jag funnit mig själv,
och vägen till mitt hjärta

Jag är så lycklig
att just du valde mig
som din mamma

Du är
min ledstjärna
i livet


Mamma och pappa ÄLSKAR dig så mycket, kärleken till dig är oändlig Ellie!!




Tänk vad mycket som har hänt på två år! Wow säger jag bara..

Kommentarer
Postat av: ekfan

Hon påminner om Lotta på Bråkmakargatan på kortet där till höger :) Så söt!!

2012-06-15 @ 21:04:34
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0