Roliga saker!

Nu när jag inte har mått så med eksemen så har jag bara ägnat mig åt roliga saker nu på förmiddagen :) Och roliga saker förrutom Ellie är ju inredning och planeringar nu till huset, så jag tänkte visa upp 2 olika tapeter till två olika rum, Ellies rum och vardagsrummet/mysrummet..

Dom här två tapeterna är klara för vårt hus, den med fjärilar är till Ellies rum och den blommiga kommer att vara i ena vardagsrummet/mysrummet! Sen är vi på jakt efter en randig tapet som ska sitta inne i köket och vi ska ha så liiite kakel och klinker som möjligt i huset eftersom vi satsar på en äldre stil/lantstil så vill vi ha en tapet med smala ränder och inte för mycket ränder och självklart ska den vara ljus bakgrund och ränderna ska vara i mjuka färger :) så jakten fortsätter efter DEN randiga tapeten..  Fjärilstapeten är från InTrade

Sen är vi på jakt efter en randig tapet som ska sitta inne i köket och vi ska ha så liiite kakel och klinker som möjligt i huset eftersom vi satsar på en äldre stil/lantstil så vill vi ha en tapet med smala ränder och inte för mycket ränder och självklart ska den vara ljus bakgrund och ränderna ska vara i mjuka färger :) så jakten fortsätter efter DEN randiga tapeten..  Fjärilstapeten är från InTrade "Just Kids" ocg den ska in i Ellies rum och den blommig är från Designers Guild "Amalienborg" serien och den ska vara i vardagsrummet/mysrummet..

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0