Gunga..

Igår eftermiddag så trotsade jag sjukdom för att ta ut en rastlös liten tjej och utflykten ledde oss till lekparken där det vart premiär för Ellie i gungan..
Hon skrek...
Hela tiden..
Av glädje!
Hennes missnöjda gnäll var som bortblåst, hon var ett riktigt lyckligt barn!
Så fantastiskt att höra hennes glädje efter flera dagar av feber, hosta, skrik och gnäll, jag gillade läget igen och det kändes underbart måste jag ju får säga :)
Sjukdom tröttar ut en, man blir nästan apatisk och bara gör sakerna som måste göras, ingen spontanitet, inga roliga ideér utan man infinner sig bara i ordet Sjukdom och lever i den dvalan tills den försvinner!
Nu är Ellies hosta det enda som är kvar febern är borta och tänderna har blivit risgryn så nu kan vi vara ute i solen och njuta av livet, jag är fortfarande kass men hennes ljuvliga skratt och leende är den bästa medicinen!


Från det här till


det här!

LYCKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0