Hem ljuva hem..

Besöket ut till huset var fantastiskt skönt, skönt att få komma ut dit och känna och klämma på vårt framtida boende!
Så var det superduper najs att få komma ut dit nu när det börjar bli vår och sommar, vi vann budgivnigen i höstas och var ut och kikade på det mitt i vintern så att få komma ut när det är ljust och allt känns mer levande var otroligt skönt och allt känns ännu mer rätt och jag vill helst ha tillgång till huset NU!
Men vi få ha tålamod, passade på att fynda pardörrar från 1800 talet också! Dom stod och glänste med sin vita nötta färg i boden på gården så jag frågade nuvarande ägaren vad han skulle göra med dom och han ville sälja dom, och till oss så sålda han dom vackra dörrarna för 500 kr, ännu ett mission avslutat!
Har en liten förälskelse i pardörrar och nu har jag dom och vart dom ska vara i huset vet jag inte än men vem bryr sig om det, DOM ÄR VÅRA och efter lite kärlek och ömhet så kommer dom platsa perfekt hemma hos oss :D


Mycket baksida att springa runt på!

uppfarten.. (Som sagt lite renovering, byta fönster så ska det bli bra)

Bilden tagen från vägen/gatan eller vad man kan kalla det ute på landet :)


Skatten!!

Snacka om att vi är på den rätta platsen just nu, allt faller på plats :)

Bäst jag går och lägger mig nu, T och jag har suttit med planritningen och började prata, rita... Plötsligt såg allt annorlunda ut än vad det gjorde innan vi åkte ut och när T hade gått och lagt sig så Whoooopsidaisy så låg badrummet på ett annat ställe i huset och alla rum var ändrade..
Herregud och crap säger jag bara :P






Kommentarer
Postat av: Kersti

Ååååå fina huset!

Gud va kul, måste ha vart underbart att se allt nu utan snö med vår känslor i hela kroppen :)

Kul :D :D

Kraaam

2011-04-20 @ 10:53:39
Postat av: Himlavit

Men va fint Emma, ska bli spännande när ni sätter igång =)

Kram

2011-04-20 @ 11:15:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Ja det är typ vårkänslor för huset här hemma :D

Jaaa, jag hoppas att jag får till det, eller vi rättare sagt men vi vet ju alla att tjejen är ju den som bestämmer i slutändan :D

kram



2011-04-20 @ 15:23:33
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0