Loooove..

Imorgon åker vi till huset och ska kolla, mäta ta beslut eller bara hälsa på huset och det ska bli underbart!
Pratade med Tessan idag om hur mycket och många ideér man har för huset, nu kan man inte göra alla ideér och visioner för att det skulle ju skapa kaos och HUR väljer man vilka som är bättre än andra?
Ja det tåls ju och tänka på, kom på en ny idé igår att sätta in ett gaaammalt fönster i väggen så man ser in från hall till det lilla vardagrummet, T rynkade lite på näsan och börjar nog tycka att en idé torka skulle passa utmärkt nu :D
Men jag kan inte hjälpa det, jag vill få ett perfekt hus så ideérna flödar varje dag och jag ska väl vara glad att T är inne på samma spår som mig med det mesta och oftast så säger han "jag lämnar det där till dig, jag litar på dig"
Men självklart protesterar han ifall om han tycker det är fult, men vi har lika smak så det mesta funkar att få honom att förstå vad jag menar och ser framför mig..
Jag vill bara packa upp och inreda nu, ta fram alla mina saker som har legat packade väääldigt lääänge nu i väntan på huset men det börjar närma sig renovering så snart så får jag plocka upp sak för sak och ställa sakerna på vår hylla, vårt golv, i vårt vardagsrum.. Ja ni fattar!
Jag längtar efter mina fattigmanssilver saker!
Det är true love mellan oss, jag älskar fattigmanssilver så jag vill bara packa upp sakerna och krama dom :D
Letar som en tok efter fattigmanssilver beslag till köket, det är inte lätt för det finns typ inte! Så jag tror jag får köpa handtagen i Tenn, Antik eller något och bada dom i Cola och slipa dom så kanske jag får det utseendet jag vill, kan bli knepigt men man måste ju försöka!
Vi var inne på mässing, finns jättefina slitna mässing handtag MEN då vill jag ju självklart ha blandaren i mässing och den blandaren i mässing var inge fint så det vart ett No no för mässing..

Här kommer några grejer som är då bestämt till köket sen en tid tillbaka!





Försökte hitta en bild på det snygga golvet men dom har inte släppt några än verkar det som så det får jag visa senare :)

Nej nu ska jag sova igen, sov mellan 20-22 och nu ska jag fortsätta sova tills imorgon!
HELT SLUT efter Body Combat passet, helt galen tränare!

Så Over and out for now :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0