Solen är tillbaka!

Den varma härliga solen är tillbaka!
Det värmer i hjärtat och det värmer i själen att denna härliga skapelse tittar fram och det firade jag och Ellie med att gå ner och shoppa lite!
Jag gillar inte att shoppa, eller jo men inte till mig själv men det måste vara solens effekt som gör så att jag öppnar plånboken och handlar kläder till mig själv, vi skyller på det i alla fall :D
Ellie fick en vit solhatt och en tygtax från hemtex som hon gillade i några minuter och sen låg den på golvet i gallerian och det hände typ en miljon gånger och hatten jag köpte kastade hon här ute på asfalten så det är fantastiskt kul att hon uppskattar sakerna hon får!
Jag fick en ny träningstopp, träningsbyxor, 2 st tishar och Burnex-piller, Burnex piller är förbrännings piller som jag ska testa, jag fattar inte varför jag inte får ett bättre resultat så dom här ska ge mig en skjuts på vägen så jag hoppas dom hjälper att öka förbränningen så jag kommer någonvart!
Jag tränar mellan 3-5 ggr i veckan så nog fan ska jag få ett resultat tycker jag, fyfan så här svårt har jag ALDRIG haft det att gå ner i vikt!
Okej doktorn sa att jag kunde förvänta mig ETT ÅR innan jag börjar se resultat på magen efter snittet men nu är Ellie 10 månader och jag har inte tränat så länge MEN det ska synas mer än vad det gör så nu testar jag det här så får vi se hur det går!
Bara en liten skjuts sen så ska jag absolut INTE fortsätta med dom men just nu i början när jag är så segstartad kan vara bra, jag tror ju inte på piller på långvarig sikt eftersom om kroppen ska bevara vikten så ska det här ske så naturligt som möjligt, men en kickstart skulle passa fint och sen köra på som fan!
jag vill inte bli smal och tunn utan jag vill vara tränad och se hälsosam ut! Typ som en tränare på Må Bättre, M har ALLA muskler på rätt ställe så hon är skitsnygg så man kanske ska satsa på den looken ^^
Det tar nog några år, men vad gör det?
Nu ska jag ta mig en kaffe och vänta på att lillan ska vakna så vi kan gå ut och gunga :)
Jag vågar inte ta Burnex idag, det innehåller både koffein och guarana och man ska ta en timme innan frukost ELLER en timme innan träning men passet börjar 19:45 så jag är lite nojig att inte kunna sova inatt så jag får börja imorgon :D

Just ja, jag fyndade några stolar för 65 kr styck som jag ska renovera, måla vita, slita lite på färgen och sätta fårskinn eller randigt tyg på!
Vi får se om dom passar till Isabelle bordet och kökssoffan som då kommer göras om likadant som stolarna och om dom inte passar så gör det inte så mycket eftersom dom var så billiga..


Trälådan till höger i bilden vart oxå mig där jag ska plantera en eller flera blommor i.

Ett "litet" sommarmission :)



Så hittade jag ute möbler på Åhléns i Söndags som jag vill ha, "Wilma"-serien det är vita trämöbler, stolar, en liten soffa och ett bord och det vill jag ha på baksidan under ett träd eller något liknande med några färggranna dynor och plädar..
Vi får se om vi köper dom nu eller om vi väntar, men vi SKA HA dom eller liknande för det har jag bestämt :D


Kommentarer
Postat av: Kersti

Dom tabletterna har jag hört talans om men jag som tränar mest på kvällen vart ju livrädd att jag ska ligga vaken halva natten efter det.

Sen vet jag inte om jag får ta dom det är massa läkemedel och hälsokost som jag inte får ta längre.

Hoppas dom kickar igång allt för dig gumman!

Kram

2011-04-28 @ 11:21:11
Postat av: Emma

Ja jag hoppas oxå det! Läste dock att man inte äta dom när man ammar så jag får vänta lite :D

Neee sånt där kanske inte är det bästa att äta för dig, massa koffein och guarana i men man får ju höra med farbror doktorn om man är intresserad :)))

jag ska börja äta EN innan frukost eller innan träningspasset om det börjar innan 17 dvs sen kan man ju höja om man tar 2 eller om man kan köra på kvällen med eftersom kroppen vänjer sig kanske efter några veckor, men vi får se hur jag gör :D

2011-04-28 @ 12:34:45
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: Kersti

Hmmm jag kanske ska höra med min doktor om jag får :p fast jag ammar fortfarande också så jag får vänta också :)

2011-04-28 @ 21:16:45
Postat av: Emma

jaaa men det kan man ju göra om man vill men som sagt bättre att spara pengarna tills den dagen man kan börja äta dom istället för att göra som smarta emma :D

2011-04-29 @ 08:35:13
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0