The Badrum!

Nu är det kört, sitter bara och fantiserar, inreder och ibland bygger på vårt hus!
Om det är för att det närmar sig eller om det är sommar eller om det är för att jag har hängt med folk som har nyköpta hus och 1000 projekt på gång vet jag inte, men det är galet hur hjärnan snurrar och kommer på ideér!
Det här är vad som kommer att beställas till vårt badrum på övre plan..


Det vackra badkaret! (nu vet jag inte om det här är just det märket, kommer inte på vad det hette vi skulle ha)

Blandaren till badkaret från Damixa.


Blandare till handfatet från Damixa.


Handfatet Florida från Corex.


Den här toaletten vill T ha, han säger att han kommer att sitta på den hela dagarna så han kommer att få bestämma toaletten. Han ser lycklig ut när han pratar om den så det här är hans val och jag känner att något lär han ju få bestämma :D
(Jag hade nog valt en liiite mer diskret "gammaldags" toalett, men vad gör man inte för sin kärlek)

Golvet från Stiltje (dålig bild men ni får ta det)

Väggen blir i vita matta plattor, vilken storlek vet jag inte än men vitt blir det :)

Allt är inte helt klart en men vi är en bit på vägen i alla fall, det kommer bli ett badrum i gammal stil och det är som sagt inte lätt att få till när dom inte hade toaletter inomhus förr i tiden :D Men vi får göra vårt bästa!!
Snart så drar vi ut till huset, JIPPIIIIIIE!
Momor och morfar får vara barnvakt så jag och T får prata i lugn och ro utan en energifylld liten korv!

Hon hade 10 månaders kontroll igår, och allt som ssk frågade om Ellie kunde kan hon.. Men inte igår, hon hade vägrat berättade Tommy hon hade blivit mest förbannad och kissat ner bordet!
Men hon såg ju att hon hade växt och hängde med ändå, men det är lite typiskt att vägra när man jättegärna vill att hon ska visa upp sina talanger :D
Så tyckte Ssk L att hon var lik sin mamma, det gillas!!
T "trodde" att hon var 75 cm och vägde 9500 (lappen ligger i bilen som är med T just nu)
Det var ju bra gjort ändå med tanke på att hon har då vart sjuk i 2 veckor och knappt ätit under dom 2 veckorna, så man börjar fundera på HUR mycket hon vägde innan för jag tycker nog allt att hon har blivit smalare efter sjukdomsveckorna!

Nej nu så vaknar nog Ellie..
Skriver nog ikväll och kanske bjuder på några bilder på huset :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0