Två flugor i en smäll!

Nu vet jag med säkerhet vad det va som Ellie drabbades av, två tänder i överkäken plus en förkylning! Inte så konstigt att hon har vart dålig, men nu har hon gjort det så nu får det vara bra ett tag med sjukdomar..
Om jag inte själv hade blivit förkyld och allmänt kass så hade jag sagt tänder MEN det smittar ju inte så efter allt slem och snorande på mig så har jag fått en känga av vårens härliga förkylning!

Såna här dagar vill jag ha en nanny som kan ta henne så jag får sova ut och försöka kurera mig men men det är bara och gilla läget eller så kanske man kan kolla upp om det finns något avdrag för det, det finns ju en Rot och Rut så varför inte en Knut??
Så länge den här regeringen styr landet så kanske det kommer införskaffas, det skapar ju mer jobb  så who knows :P

Nej nu ska jag gör mig klar och vänta på att stora tjejen vaknar så vi kan göra våra ärenden!
Tjoohopp


Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa visst är det härligt med den här vårens förkylning :P men nu kanske vi klarar oss till höstens förkylning hihi :D

2011-04-14 @ 22:37:19
URL: http://sandraaugustinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0